Hoe werk dat?

Omdat we snappen dat je even wilt weten hoe we werken en wat we beloven, hebben we alles hieronder uitgelegd.
Heb je nog vragen? Bel (020-4904333of mail (lekkerbekken@landmarkt.nl) ons, we helpen je graag.

 

Alles op een rijtje!

1.) Selecteer je boodschappen
2.) Kies de bezorgtijd: morgen voor 12.00 uur/ overmorgen of op een andere datum
3.) Wij verzamelen de boodschappen en bellen je als iets niet op voorraad is
4.) Vandaag voor 15.00 uur besteld = morgen voor 12.00 bezorgd! (Wij leveren alleen op werkdagen)
5.) Bestel je als bedrijf? Dan ontvang je één keer per week een verzamelfactuur. Bestel je als particulier? Dan betaal je vooraf via Ideal.

Veel gestelde vragen..

Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen in groot Amsterdam, bij de registratie van je account vragen we direct om je postcode. Dan weet je direct of we ook in jouw buurt leveren!

Hoe is Landmarkt te bereiken?
Wij zijn telefonisch bereikbaar gedurende kantoortijden tussen 9.00 en 17.00 uur op 020-4904333. Mailen kan ook, via lekkerbekken@landmarkt.nl.

Wat is het minimum bestelbedrag?
Wij hanteren een minimum van € 25,- voor bedrijven en een minimum van € 75,- voor een particulier.

Wanneer besteld, wanneer in huis?
Via onze webshop kun je tot 15.00 uur bestellen voor de dag erop. Je bestelling wordt dan de volgende (of op de door jouw aangegeven) dag tussen 9.00 en 12.00 uur geleverd. We leveren van maandag tot en met vrijdag. Je bestelling voor de maandag moet dus op vrijdag voor 15.00 uur binnen zijn.

Leveren jullie ook buiten kantoortijden?
We leveren op werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur. Maar we zijn geen ministerie, dus bel of mail even als dat een probleem is, dan regelen we wat!

Kan ik ook producten bestellen die (nog) niet op de webshop staan?
Natuurlijk! Wij hebben een selectie opgesteld van artikelen, maar je kunt gebruik maken van het hele Landmarkt assortiment! Mis je een product? Laat het ons dan weten.

Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn € 8,- ex. BTW in regio Amsterdam voor een bedrijf en € 6,95 (incl. BTW) voor een particulier.

Hoe bezorgen jullie?
Wij leveren de boodschappen met gekoeld transport in kratten (voor bedrijven) of in dozen (voor particulieren) af, daar waar jij ze wilt hebben. Diepvriesproducten vervoeren we gekoeld, in koeltassen. Op de kratten zit statiegeld. We nemen ze direct weer mee of pikken ze op bij de volgende levering.

Hoe betaal ik?
Bestel je als bedrijf? Dan ontvang je één keer per week een verzamelfactuur. Bestel je als particulier? Dan betaal je vooraf via iDeal.