Bestellen voor bedrijven... Hoe werk dat?

Landmarkt levert alles voor de lekkerste lunch, gewoon bij jou op kantoor.

Omdat we snappen dat je even wilt weten hoe we werken en wat we beloven, hebben we alles hieronder uitgelegd.
Heb je nog vragen? Bel (020-4904333of mail (lekkerbekken@landmarkt.nl) ons, we helpen je graag.

Alles op een rijtje!

1.) Selecteer je boodschappen
2.) Kies de bezorgtijd: morgen voor 12.00 uur/ overmorgen of op een andere datum
3.) Wij verzamelen de boodschappen en bellen je als iets niet op voorraad is
4.) Vandaag voor 15.00 uur besteld = morgen voor 12.00 bezorgd! (Wij leveren alleen op werkdagen)
5.) Eén keer per week ontvang je een verzamelfactuur.

Veel gestelde vragen..

Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen in groot Amsterdam, bij de registratie van je account vragen we om je postcode. Dan weet je direct of we ook in jouw buurt leveren!

Hoe is Landmarkt te bereiken?
Wij zijn telefonisch bereikbaar gedurende kantoortijden tussen 9.00 en 17.00 uur op 020-4904333. Mailen kan ook, via lekkerbekken@landmarkt.nl.

Wat is het minimum bestelbedrag?
Wij hanteren een minimum van € 25,- per bestelling. Lekker laagdrempelig.

Wanneer besteld, wanneer in huis?
Via onze webshop kun je tot 15.00 uur bestellen voor de dag erop. Je bestelling wordt dan de volgende (of op de door jouw aangegeven) dag tussen 9.00 en 12.00 uur geleverd. We leveren van maandag tot en met vrijdag. Je bestelling voor de maandag moet dus op vrijdag voor 15.00 uur binnen zijn.

Leveren jullie ook buiten kantoortijden?
We leveren op werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur. Maar we zijn geen ministerie, dus bel of mail even als dat een probleem is, dan regelen we wat!

Kan ik ook producten bestellen die (nog) niet op de webshop staan?
Natuurlijk! Wij hebben een selectie opgesteld van artikelen, maar je kunt gebruik maken van het hele Landmarkt assortiment! Mis je een product? Laat het ons dan weten.

Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn € 8,- ex. BTW in regio Amsterdam.

Hoe bezorgen jullie?
Wij leveren de boodschappen met gekoeld transport in kratten af, daar waar jij ze wilt hebben. Diepvriesproducten vervoeren we gekoeld, in koeltassen. Op de kratten zit statiegeld. We nemen ze direct weer mee of pikken ze op bij de volgende levering.

Hoe betaal ik?
Wij houden al je bestellingen netjes bij. Eén keer per week mailen we je een verzamelfactuur.